The SAGE handbook of consumer culture / edited by Olga Kravets, Pauline Maclaran, Steven Miles and Alladi Venkatesh
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Los Angeles : SAGE Publications Ltd , c2018 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxi, 551 pages : illustrations ; 26 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5415.32:S24:2018 | : hardcover | 9781473929517 | 007749698 |
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一般注記 | "SAGE reference." Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Kravets, Olga editor Maclaran, Pauline editor Miles, Steven editor Venkatesh, Alladi editor |
件 名 | LCSH:Consumer behavior -- Handbooks, manuals, etc
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LCSH:Culture -- Economic aspects -- Handbooks, manuals, etc 全ての件名で検索 LCSH:Consumption (Economics) -- Social aspects -- Handbooks, manuals, etc 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.32 DC23:306.3 |
巻冊次 | : hardcover ; ISBN:9781473929517 ; XISBN:1473929512 |
ISBN | 9781473929517 |
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