Strategic communication, social media and democracy : the challenge of the digital naturals / edited by W. Timothy Coombs ... [et al.]
(Routledge new directions in public relations and communication research)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | London : Routledge , 2016 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xix, 185 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HM:742:S87:2016 | : hbk | 9781138841161 | 007469716 |
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書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [156]-176) and index Other editors: Jesper Falkheimer, Mats Heide and Philip Young |
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著者標目 | Coombs, W. Timothy Falkheimer, Jesper Heide, Mats Young, Philip |
件 名 | LCSH:Social media -- Economic aspects
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LCSH:Public relations LCSH:Organizational behavior |
分 類 | LCC:HM742 DC23:302.3/5 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9781138841161 |
ISBN | 9781138841161 |
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