Social media and public relations : fake friends and powerful publics / Judy Motion, Robert L. Heath and Shirley Leitch
(Routledge new directions in public relations and communication research)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | London : Routledge , 2016 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 224 p. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HM:742:M68:2016 | : hbk | 9780415856263 | 007469707 |
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書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Motion, Judy Heath, Robert L. (Robert Lawrence), 1941- Leitch, Shirley, 1960- |
件 名 | LCSH:Social media LCSH:Public relations |
分 類 | LCC:HM742 DC23:302.23/1 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9780415856263 |
ISBN | 9780415856263 |
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