Studies in new media
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Lanham, Md. : Lexington Books , c2010- |
本文言語 | und |
大きさ | v. ; 24 cm |
子書誌情報を非表示
1 | The twenty-first-century media industry : economic and managerial implications in the age of new media / edited by John Allen Hendricks : cloth. - Lanham, Md. : Lexington Books , c2010 |
2 | Beyond new media : discourse and critique in a polymediated age / edited by Art Herbig, Andrew F. Herrmann, and Adam W. Tyma : pbk,: hardcover. - Lanham : Lexington Books , c2015 |
3 | Social media : culture and identity / edited by Kehbuma Langmia and Tia C.M. Tyree : cloth. - Lanham, Md. : Lexington Books , c2017 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Series editor: John Allen Hendricks |
---|---|
著者標目 | Hendricks, John Allen |
巻冊次 | |
NCID | BB05107002 |
この資料を見た人はこんな資料も見ています
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:6回
※2021年9月12日以降
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降